SFO Tjørnegårdskolen

SFO Tjørnegårdskolen fungerer som en integreret del af skolen. Vi er optaget af, at det skal være sjovt, udfordrende og lærerigt at gå i SFO.

Vi er 11 pædagoger, der har hele indskolingens (0. -3. klasse) børn i timerne efter (og før) skole. SFO'en rummer endvidere en basisgruppe med 15 børn fra skolens 0.-3. specialklasse samt 7 pædagoger. I finder SFO'en i hele bygning C.

Tjørnegårdskolen - SFO

I SFO'en bestræber vi os især på:

• At vi tilbyder børnene oplevelser og aktiviteter, der medvirker til at udvikle deres motoriske, kreative og sociale kompetencer og færdigheder.
  • At alle børn bliver en del af fællesskabet og videreudvikler deres evner til at indgå og vedligeholde venskaber.
  • At de voksne er nærværende, omsorgsfulde og tillige gode rollemodeller for børnene.
  • At det skal være sjovt, udfordrende og lærerigt at gå i SFO.

Tjørnegårdskolen - SFO